miercuri, 11 ianuarie 2012

Administratori saiturilor cistiga  averi dupa  datele utilizatori                



Putini utilizatori stiu ca majoritatea retelelor sociale, printre care si liderul pietei, Facebook, sunt proprietarele continutului pe care utilizatorii il incarca pe platformele lor si, implicit, au dreptul sa castige bani de pe urma acestor date.



In 2010, Facebook, cea mai mare retea de sociala din lume, a castigat circa 1,86 miliarde de dolari de pe urma continutului generat de cei circa 600 de milioane de utilizatori ai sai .2010, Facebook avea in jur de 600 milioane de utilizatori. Asta inseamna ca de pe urma fiecarui utilizator in parte compania a castigat, in medie, 3 dolari.
Acum a ajuns la aproximativ 750 milioane dolari

 

Pe locul doi in topul castigurilor realizate de pe urma datelor generate de utilizatori se afla YouTube, cel mai mare site de partajare video din lume, cu 945 milioane de dolari. Locul trei este ocupat de MySpace, cu incasari de 288 milioane de dolari.


Atentie


Potrivit MyCube, retelele sociale le-ar trebui interzisa posibilitatea de a detine toate drepturile asupra datelor personale ale utilizatorilor si de a castiga de pe urma acestora. Facebook se va apara intotdeauna spunand ca pentru a supravietui trebuie sa genereze venituri si din alte surse, altele decat vanzarea de publicitate sau de bunuri virtuale.





Aplicatia Facebook





Aplicatia Facebook va veni preinstalata pe masini, incepand cu modele de la Mercedes-Benz



Este cea mai mare retea de socializare pe internet din lume, cu peste 800 milioane de utilizatori activi. Nu-i de mirare ca marcile doresc sa se foloseasca de popularitatea Facebook pentru a inregistra vanzari mai bune
Mercedes-Benz USA va instala, pe sistemele de infotaiment de pe modelele viitoare, aplicatii Facebook, a anuntat compania la Salonul auto de la Detroit.
Programul va fi mai simplu decat cele dedicate telefoanelor mobile si tabletelor, pentru a nu distrage (prea mult) atentia soferului de la drum.
 






Astfel, aplicatia Facebook care se va gasi pe modelele Mercedes-Benz vandute in SUA va avea un set limitat de functii, centrate pe localizarea prietenilor si pe afaceri. De exemplu, daca o ruta este setata in sistemul de navigatie al masinii, aplicatia Facebook poate publica automat faptul ca soferul se indreapta spre un anumit punct. De asemenea, utilizatorul poate accesa rapid lista cu prietenii care se afla in apropiere de pozitia sa.
 
  Primul model care va veni cu aplicatia Facebook este SL-Class 2013, disponibil incepand cu primavara acestui an.








Astept comentari asupra acestui subiect







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu