duminică, 2 ianuarie 2011

Yahoo! şi Nokia


au anunţat ieri o alianţă strategică globală pentru extinderea accesului la serviciile online de top oferite de cele două companii şi pentru a le permite oamenilor să rămână conectaţi în permanență la lumea lor şi la cea exterioară.

În continuarea colaborării de peste cinci ani, Nokia şi Yahoo! îşi vor valorifica avantajele în domeniul serviciilor de e-mail, mesagerie instantanee, hărţi şi navigaţie, pentru a oferi consumatorilor acces la toate acestea şi pe dispozitive mobile.

Ca parte a alianţei:
- Nokia va fi furnizor global exclusiv al serviciilor de navigaţie şi hărţi pentru Yahoo!, iar Ovi Maps va fi integrat în site-urile Yahoo!, sub brandul "powered by Ovi."
- Yahoo! va deveni furnizor global exclusiv al serviciilor Nokia Ovi Mail şi Ovi Chat sub brandul "Ovi Mail / Ovi Chat powered by Yahoo!"
- Nokia şi Yahoo! doresc să lucreze la unificarea numelor de utilizatori în cadrul serviciilor oferite, începând cu posibilitatea folosirii de către consumatori a numelor de utilizatori Ovi pe anumite site-uri Yahoo!, pentru accesarea facilă a conţinutului şi serviciilor online de care au nevoie.

"Scopul acestei alianţe este acela de a oferi experienţe de utilizare superioare – atât online cât şi pe telefonul mobil," a declarat Olli-Pekka Kallasvuo, CEO, Nokia. "Astfel, milioane de clienţi Yahoo! din pieţe cheie, inclusiv America de Nord, pot descoperi capabilităţile unice oferite de Ovi Maps. În mod similar, expertiza Yahoo! în domeniul online va aduce îmbunătăţiri semnificative pentru serviciile de e-mail şi chat, de care vor beneficia milioane de clienţi Ovi Mail din aproape toate ţările lumii. Mulţi dintre aceştia se vor bucura de prima experienţă de Internet de pe terminalul mobil."

"O combinaţie avantajoasa," a afirmat Carol Bartz, CEO, Yahoo!. "Suntem încântaţi de extinderea utilizării serviciilor de e-mail şi mesagerie instantanee de top în industrie, oferind experienţe personalizate unui număr mai mare de utilizatori ai Internetului mobil, în special în pieţe emergente, unde creăm următoarea generaţie de utilizatori Yahoo!. În acelaşi timp, credem că forta Nokia şi investiţiile sale continue în hărţi şi servicii de navigaţie vor îmbunătăţi în mod semnificativ produsele noastre existente, permiţându-ne să ne concentrăm eforturile în zone care stau la baza afacerii noastre."

Companiile estimează că anumite servicii sub brand comun vor deveni disponibile din a doua jumătate a acestui an, anticipând că serviciile vor fi disponibile la nivel global în 2011.
Nokia este cel mai important producător de dispozitive mobile din lume, cu sute de milioane de terminale vândute în fiecare an. Compania este lider în domeniul hărţilor digitale, cu investiţii constante şi inovaţie concentrate asupra dezvoltării hărţilor digitale de înaltă calitate şi a serviciilor de navigaţie, disponibile acum în 77 de ţări şi 46 de limbi diferite. Cu un număr de peste 600 de milioane utilizatori unici lunar, Yahoo! este o destinatie web globala de tip one-stop ce permite consumatorilor să se bucure de viaţa lor online, oriunde s-ar afla – totul fiind personalizat pentru necesităţile fiecăruia. Ca unul dintre brandurile lider pe Internet, Yahoo! se concentrează asupra creşterii audienţei sale prin oferirea unei experienţe web fluide de pe PC-uri şi terminale

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu